Skolan tar över mitt liv

2011-05-05 21:55:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har en stor fördjupning att göra klart till imorgon samt en sisådär 47 omöjliga svenska ord till imorgon. Inte vanliga ord, utan ord som etablissemanget, massakera och rationalisera som är sånna där ord som jag kommer använda mycket framöver i mitt svenska språk. Och den där fördjupningen som tydligen hade tagit flera timmar och dagar för alla andra att göra ska jag nu försöka börja på. Man kan väl säga att jag har och göra ikväll med tanke på att jag gärna klämmer in ett och annat Heroes-avsnitt också, hehe. Tack för sovmorgon och en kort dag imorgon iaf! 


Det är alltså den här snyggingen till vänster här jag ska fördjupa mig i, intressant, huh? Rune och hans jävla pacemaker!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback