@ school

2011-05-13 10:12:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu sitter jag pÅ skolan och har en onÖdigt lÅng rast. Det gÅr inte gÖra smÅ bokstÄver nÄr man skriver ÅÄÖ pÅ Moas mobil. NÅt billigt skit hon har till mobil skulle jag tro. Iaf sÅ har vi precis haft HKK, eller precis och precis, det var ett tag sen nu.. Men somsagt har vi onÖdigt lÅng rast fÖr tillfÄllet. Dock gjorde vi ingen tÅrta som jag hade hoppats pÅ, men det blir nÄsta gÅng :D
Moa sitter och jobbar i sista sekund innan deadline och Är allmÄnt osocial. Resten av befolkningen i min klass Är ute pÅ vift, har ingen aning om vart, sÅ jag tog mig friheten att sno Moas mobil och gÖra ett.blogginlÄgg. Visst Är jag en snÄllis? Ja, jag vet.
KÄnns fÖrÖvrigt som att alla Är i GÖteborg nu, Är det inte  SM i dans sÅ Är det klassresa eller nÅgot annat. SjÄlv har jag aldrig varit dÄr om sanningen ska fram. Skam fÖr mÄnskligheten jag vet! Men om jag tid, lust och pengar blir det kanske till sommaren.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback