My crib

2011-10-07 14:01:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Buhuu! Då var det igång igen. Känns som att det ända jag gör är att flytta. Klicka HÄR om ni vill se hur jag bor, hihi.

Kom iaf hem från skolan för ett tag sedan. Älskar fredag! Vi slutar tidigt och har inga jobbiga lektioner. Ska senare iväg och kolla på föreningsfotbollen, såklart hehe! Hoppas på mycket dramatik. Nerå, hoppas ingen dör bara..  Sen vet jag inte riktigt, har lite planer för kvällen men vi får se hur det blir. 

Och juste, igår var jag barnvakt åt Mira. Vilket såkalrt resulterade till att jag somnade vid klockan 8 i samma runda som jag skulle lägga henne. Men tro inte att jag faktiskt sov hela natten. Vaknade ju när mamma kom hem och stannade uppe alldeles för sent, igen..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback