Fyra stycken

2011-09-11 22:19:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är en riktigt serienörd som kollar på alla serier. Det är sant. Så fort jag har sett klart en börjar jag på en ny. Så om nu behöver tips på bra serier är det bara att fråga. Jag har tips så det räcker till er alla. 

Jag + Tekniska prylar går inte ihop. Allt går sönder i min närhet utan att jag ens gör någonting. Är det inte kameran så är det datorn, och om det inte är datorn är det mobilen eller någon annan sak som är elektronisk. Jag skulle vart född på stenåldern.

Jag är väldigt bra på att missa tider. Eller jag kommer aldrig sent, jag kommer bara precis, precis i tid! Jag älskar att sova på mornarna vilket ofta resulterar till att jag får springa för att hinna med bussen. Har jag bestämt en tid med någon brukar jag väl få springa för att hinna med då också. Jag brukar få springa till det mesta fasktiskt och är nog ganska seg.. Jag jobbar på det, lovar!

Hatar när det regnat ute av en anledning! Mitt hår blir lockigt igen och allt slit med plattången är förgäves. Hatar mina lockar!


Random bild från Malta. Helt okej ställe ändå må jag säga. För att tillägga, bilder är förstås oredigerad och vattnet var faktiskt finare och blåare i verkligheten, sjukt - jag vet!

Kommentarer

Jonna, Jag hatar regn med. Fan ska vi rakpermanenta?!!

2011-09-13 16:58:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback