1 Februari

2012-02-01 18:18:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Haft en tema-dag på skolan idag och lyssnat på en massa föreläsningar med mera angående droger. Det var en helt sjukt, rolig kille som var där och föreläste som gjorde dagen så himla värd! Han borde alla få lyssna på som vill skratta ihjäl sig.

Hade planer för idag men vet inte hur det blev på dom. Min telefon fungerar inte så det är inte så jättelätt att kontakta mig eller tvärtom. Har börjat fundera på om jag ska be någon i min familj att gömma min telefon så jag får leva ett mindre stressfullt liv. Mobilen dödar mig. 

Nu har jag en hel del företagsekonomi imorgon då det visade sig att vi hade prov imorgon. Kommer antagligen inte göra någonting, men det känns bra att skriva att jag ska plugga. Så ja! Hörs när jag har återfått mitt sociala liv. 



Kommentarer
Anonym

LAMMKÖTT!

2012-02-02 16:06:40
oliviaaaaa

hahahahahha, har du sett att du är med på östersunds lammkött

2012-02-02 16:59:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback