En gång trodde också jag, jag kunde klara mig ensam

2012-01-11 19:10:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Vill dö. Glömde mobilladdaren på skolan idag och mobilen har väl sisådär en 4% batteri kvar. Säger hejdå till en social kväll. Något positivt med detta är att jag kanske kommer skriva en mening till på min debattartikel som ska lämnas in på fredag. 

Ska försöka lägga mig i tid ikväll också. Men det spelar ingen roll vad jag säger, jag har tydligen alldeles för svag vilja eftersom jag aldrig lyckas! Men det är inte så kul att komma som en zombie till skolan varje morgon, hehe.. 



Kommentarer
Anonym

Frågade förut vilken skola och linje du gick men fick aldrig svar

2012-01-12 20:49:06
Emma Jonsson

Woho Jonnis! Tänkte bara berätta att jag saknar dig, lite i alla fall. Puss<3

2012-01-14 12:59:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback