Flyttat hem till Ebba

2012-01-03 07:46:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har flyttat in till Ebba. Hon bor här själv just nu, därför har vi, jag & Fanny, valt att flytta hit. Ett liv utan tjatande föräldrar vore rätt bra! Ingen som tjatar på en om att man sover till halv 4, och ingen som klagar på att man går och lägger sig efter klockan 7 på morgonen. 

Ikväll har jag varit ute på äventyr. Har åkt madrass och en hel del massa bil med två trevliga pojkar. Det var mycker mysigt. 

Inatt har jag, Ebba & Fanny (som numera har bildat vår egna familj (vi var t.o.m på ICA och handlade mat idag!)(paranteser inom paranteser, yee!)) kollat på Pretty Little Liars. Nytt avsnitt, sooooom vi har längtat! Det var helt underbart och nu kan jag sova gott inatt. 


En bild från Nyår, vi var så glada! Lyckliga tider det där.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback