Andersön

2012-07-24 03:28:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har spenderat helgen på Andersön med Fanny, Ebba och Beidan. Vi åkte båt, kollade på solnedgångar, lekte, hälsade på kossor och myste. Vi levde utan rinnande vatten och jag bodde i mina gröna stövlar. Sånt som man gör i sommarstugor mitt ute på landet alltså. Sista natten var dock ett rent helvete. Så mycket mygg det var inne i vår stuga hade jag aldrig tidigare sett under min livstid. Ni kan ju bara tänka er hur många myggbett jag fick. Sov max 1 timme innan vi gav upp och satte oss för att döda som aldrig förr. Tidigit på morgonen ringde vi och bad våra föräldrar att komma och hämta oss. Sen lämnade vi myggparadiset och jag sov hela dagen igår. 
 
Fina bilder från Fannys facebook. Har fler på kameran som ni kan få se nån gång.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback