Klar

2009-06-16 13:37:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon.

Nu är bloggen klar :) Vad tycks ? Jag är hyfsat nöjd :P Brukar ju inte bli så nörjd med designen :P

Ja, och nu har Karlstadstjejerna kommit hem, dom är det 13:e bästa laget i Sverige, tror jag :P Det är ju asbra (yy. Och senare idag, typ vid 2, ska jag & Ebba till Mimergården och hälsa på :)) Snacka lite spanska med en spansk tjej ;)

Och imorgon bär det av till Sundsvall - halv åtta imorgonbitti. Vi åker minibuss med går´n ;) Och svar ja, det var hemlisen :D Anledningen : Det finns ingen, jag ville bara att det skulle vara lite spännande för er :)

Nu ska jag äta lunch, tacos från i Söndags :)
Och ni får två snügga bilder på mig & Maja (tagna av webcam så kvaliten ..)





Pusshej.



Nämen oj, det här inlägget skulle egentligen publicerats för en timme sen. Men jag fick besök. Ebba Arnesson, Olivia Jansson & Matilda Johansson kom, och nu ska dom göra en blogg. Och jag har lovat att bli en trogen läsare ;P



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback