AJ!

2009-11-05 21:56:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hahahahaha, idag har jag nog inte skrattat så mycket på dansen på jätte länge. Iaf sista dansen när inte jag var med, för jaggår inte där, men jag höll Ebba sällskap. Iaf så går det två st som verkligen (förlåt) suger! Okej, jag är inte heller bra, men så där dålig.. Iaf så skulle dom göra en kullebyta och ena typ slängde sig fram men hejdade sig i sista sekund och landade på huvudet (pannan)och utbrast AJ! Hahaha, och jag kunde ju inte börja skratta då, så jag var tvungen och skratta jättetyst och diskret och herregud.

Men sen så gick jag in på donken och skulle köpa en glass. När hon som stod i kassa gjorde i ordning glassen började jag tänka på det och verkligen asgarva. Ingefär som Linn gör (ni som känner henne). Och det var så jävla pinsamt så jag skyndade mig ut. Hahaha. Sen gjorde jag samma sak på bussen men inte lika högt ;)

Bussen var förövrigt 15 min sen. Pga att det var så halt. Så det tog mig 25 min att åka in till stan, och det var nästan inga som klev på! Det kom även en polisbil så alla bilar var tvungen att köra in till sidan.

Nu ska jag fika, plugga, SOVA! Jag behöver sömn. Godnatt :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback