I think I did it again

2009-11-02 21:24:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag suger på att plugga. Det är tur att man är så flitig på lektionerna ;) Jag menar det. Och en sak till JAG SUGER PÅ MATTE. Och nu ska inte alla komma och säga - det gör du inte alls, du får ju fan alltid MVG bla bla bla. Hallå ? Jag är inte så jävla smart som alla tror, jag vet inte vart alla har fått det ifrån.

Över till nåt heeelt annat så kan jag ju berätta att min moster inte var med på tv idag i pogramet Ullared. Haha, såg tyvärr inte pogramet men mamma upplyste mig. Så tyvärr alla Kia-lovers, men håll utkik, jag lovar nästan att hon är med på nåt utav pogramen.

En puss kanske

Kommentarer

min kompis skulle använda sf bio presentkort, men det gick inte för det va inte en sfbiograf....

2009-11-02 22:26:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback