Tidsfördriv nr1

2009-11-08 18:38:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Udrar hur många det är som läser dom här listorna ? Haha, inte många.. Men dom är bra tidsfördriv som vill dra ut på att plugga så länge som möjligt :P

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

…det är som ett vattenfall.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett kuvert

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Körslaget tror jag

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

18.36 (oops, 18.31 var det visst, men nära var jag)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Mira som drar dockvagnen fram och tillbaka..

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Vid ett-tiden när jag gick hem från konfan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Olika bloggar

8. Vad har du på dig?

Se inlägget nedan

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Inget jag minns, tyvärr. Men drömmer gör man ju varje natt.

10. När skrattade du senast?

Haha, nyss. När Mira failade

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Inte mkt, fönster (gills det?), eluttag

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jag ser mkt konstigt hela dan varje dag

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Utmaning och utmaning.. Den fungerar som tidfördriv

14. Vilken var den senaste film du såg?

Titanic

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Allt

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Orka..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att det skulle vara sommar 10 mån/år i Östersund/Sverige

18. Tycker du om att dansa?

Ja

19. George Bush?

USAs förra president

21. ad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Ingen aning, vet du ?

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Eh ja, jag ska flytta utomlands, bara jag blir äldre

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Så här ser jag ut!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Dom som vill fördröja tiden (Y)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback