U Smile I Smile

2010-08-11 00:13:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Jag bjuder på en & annan bildbomb från de senaste dagarna. 


Ebba övernattade hos mig, och det gjorde hon rätt i


Mira blev helt wild när jag kom hem. Eller nja, jag sa åt hon att le på ett kort...


Vi sleepade i bäddsoffan


Och Ebba såg en viss oro över mig, eller ?


En fin svamp dagen efter på våran picknick som jag skamsligt inte fick nåt kort på...


Olivia kom också och det här är en ytterst tapper landning på ett famehopp...


Dagen efter det bar det av till Matilda & hennes katt


Vi gick på skogsvandring och jag fotade östersund, eller ja, mesatdels frösön.


Ebba skulle absolut ha med en twilight-bild. Och fin blev den, eller ? 


Denna bild får mig att sakna Lillsjö, jaaaa.


Eric Saade kom på besök. Eller haha, okej det var under yran. Men bilderna har aldrig kommit upp...


Jag gjorde en exklusiv sminkning på mig själv, som inte blev så exklusiv som jag hoppats...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback