Godnatt eller nåt

2010-02-03 21:15:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag funderar på att gå och lägga mig. Tänk vad skönt att för en gångs skull vara utvilad på morgonen. Typ drömmen eller vad. Jag skulle typ vakna av mig själv. Nästan iaf. Imorse försov jag mig för jag var så trött, jag vaknade 07.15. Och jag måste gå till skolan 07.45 om jag ska hinna. Surt för mig, men jag hann. Konstigt nog är jag mycket snabbare här hos pappa än hos mamma på mornarna, mysko.

Men det här får bli mitt Godnatt-inlägg. Sov så gott så syns vi imorgon. Puss. 


Gammal opublicerad söt bild. Jag älskar er.

Kommentarer
Anonym

vad har du för ögonfärg egentligen. tycker du har olika på varje bild, använder du färgade linser eller? på profilbilden har du jätte blåa och fina ögon :)

2010-02-03 22:14:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback