BILDBOMB

2010-03-01 19:24:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var beredd på mååånga bilder. Alla tog min kamera idag och sprang runt och tog kort. Så jag har en del, dock så är ungefär 3/4 av alla bilder asfula, haha. 

Vi skulle somsagt spela in en musikvideo, så en del bilder är lite konstiga...


Mitt i filmandet. Eller nej, bara träning, vi hade inga jackor på oss när vi filmade.


Här kan man ju fråga sig vad vi gör...


Det är kul att jag & Emma är lika stark som Erica tillsammans...


Här skulle vi också filma, när alla satt på skåpen.


Filmning, när Emma skulle sjunga.


Och här kan man ju fråga sig vad jag håller på med, förmodligen försöker jag vifta med armarna för att få lite värme i kroppen. 


Haha, jag lovar, Erica satt fast där i en kvart typ. Hon hade fastat i ett dike, haha, ni ser ju att snön räcker till midjan där på henne.


Sen kom Ebba också, men Erica satt fast, haha.


In action


Dom här brudarna var också jävligt smarta. Jag, Julia & Emma sa åt dom att gå bort från diket, men ingen lyssnade...


Och där kan man ju fråga sig vad jag håller på med igen...


Sen stack Ebba och lämnade oss ensamma...


Och det slutade såhära. Så om jag är sjuk imorgon vet ni varför...


Julia, Ebba & Erica


Betty

Jag känner att jag inte orkar lägga upp flera bilder nu. Det är så jobbit, haha. Så detta får duga. Resten lär ju komma upp under veckan... Om jag möjligtvis får kan jag ju kanske lägga upp videon på youtube när den är klar. Vi får se. 

Kul att jag skrev ... efter typ varje mening, haha.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback