Jag vill vinna för att...

2010-03-19 17:47:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


... en bloggie kommer bli det new it i sommar. Att bara ta upp en kamera som man har i fickan och fångar allt på bild. Extra bra för oss bloggare som fotar & filmar allt, snart börjar man väl ta kort på/filmar sitt eget kiss & bajs... nej skämt åsido. Men man slipper ta med sig en vanlig filmkamera som är större och klumpigare och man måste ta med sig en väska för att slippa gå och bära på den och man slipper även den dåliga mobilkameran på 2.0 mp. Så jag vill vinna för att göra livet 0,000001% lättare eftersom jag i princip är lika lat som Egoina (funderar på att gå med i gruppen Alla vi som är lika lat som Egoina på facebook, om den inte finns skapar jag den själv). 

Och eftersom jag inte har någon vanlig videokamera är det ju bra med en ny. Vi hade en förut, en jättegammal med ingen display men den gick sönder så min mamma lämnade in den på lagning. Efter det har den aldrig kommit tillbaka så jag är i behov av en ny nu!

Var med och tävla du också, här.
Eller var inte, då får jag större chans att vinna ;)



Kommentarer

Trevlig tävling , hoppas att du vinner = )

2010-03-20 17:10:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback