Jag har så kul xDDDD

2011-12-25 22:54:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hur bor du:
Brukar du komma i tid:
Hur lång är du:
Kan du laga mat:
Vad jobbar du med/pluggar du:
Vad har du på dig just nu:
Har du någon fobi:
Hade du en bra kväll igår:
Vilket är ditt senaste inköp:
Din favoritdryck på morgonen:
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Har du sovit i din egen säng inatt:
Vad hade du sönder senast:
Vem snackade du med senast:
Varm favoritdricka:
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Alkoholhaltig favoritdricka:
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Saknar du någon just nu:
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Någon jag stör mig på:
Intressen:
senaste person du kramade:
Senaste person du ringde:
Senaste person som ringde dig:
Vad drack du senast:
Vill du ha barn:
Längtar du till din nästa födelsedag:
Har rakat dina ben någon gång:
Är du sugen på något nu:
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Använder du hudkräm:
Attraheras du av män med skägg:
Micro-pop eller poppa själv:
Brukar du baka:
Röstade du i det senaste valet:
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Vilken låt lyssnade du senast på:
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Vad tycker du är äckligt:
Har du pengar på mobilen:
Hur bor du: I en lägenhet med mamma och i ett hus med pappa.
Brukar du komma i tid: Det händer ytterst sällan.
Hur lång är du: Drygt över 170 cm.
Kan du laga mat: Det är inte min starka sida nej..
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar Ekonomi.
Har du någon fobi: Kryp i allmänhet gillar jag inte alls.
Vilket är ditt senaste inköp: Snapsglas haha!
Vad hade du sönder senast: Min älskade plånbok :( Grät floder!
Vem snackade du med senast: Min syster. 



Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga åt mig att sluta bita på naglarna, fråga om jag är sur, ropa på mig flera gånger när jag svarat varenda gång, tjata på mig om vad som helst. Hatar tjat! Klaga på personer (även om jag gör det själv hehe) MED MERA. Är rätt lättirreterad och tror det beror på mina sömnvanor, det säger iaf mamma. Ska ändra på det.
Någon jag stör mig på: Min syster ↑ Det mesta hon säger är rätt störigt. Men jag älskar henne ändå.
Intressen: Min dator och mina vänner är mina intressen.
Senaste person du kramade: Mormor.
Senaste person du ringde: Ebba.
Senaste person som ringde dig: Love.
Vill du ha barn: Nej haha!
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte speciellt. 


Har rakat dina ben någon gång: Nej aldrig. Eh jo..
Är du sugen på något nu: Är man någonsin inte sugen på något gott?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Micro-pop eller poppa själv: Micro.
Brukar du baka: Det händer, ja.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Dumt och klaga, men det kan alltid bli bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnade igenom alla låtar från alla Disney-filmer ♥
Vad tycker du är äckligt: Fötter.
Har du pengar på mobilen: Det hör inte till vanligheterna, så nej. 
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En enkel-resa till varmare ställen.


Kan du vissla? Nej, och det blir jag mobbad för i min klass.
När flög du senast? I somras.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En navelpiercing skulle sitta fint nu och en tatuering i framtiden.
Vad har du för väder? STORMEN DAGMAR!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Tydligen inte så hemskt många. Fyra kanske.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja herregud, fullt upp jämt. Not.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Brukar inte prata med mig själv.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tror inte det. Höjder och jag går inte ihop så bra.
Tycker du om att krama folk? Det är jättemysigt ♥

Äger du en systemkamera?
Jag hade en som jag fick i konfirmationspresent. Efter mycket tvekande sålde jag den efter att ha haft den i över ett år. Men för några månader fick familjen en systemkamera av en släkting som inte längre ville ha den, så ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Angelina Jolie och Mila Kunis och kan säga att jag inte håller med alls!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, något jag själv skulle kunna göra.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, lever på kött!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback