En dag idag

2011-01-03 19:28:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vakande jag lite för sent vilket betyder att jag helt har vänt på dygnet. Men jag var ytterst snabb på att göra mig klar och drog in på stan för att träffa en Matilda. Vi hängde. Jag ville shoppa men fick inte så mycket med mig hem. Jag kom hem och käkade lite och nu sitter jag här. 

Imorgon kanske jag ska åka pulka med Matilda & Ebba och på onsdag har jag en photoshoot så det så! På torsdag blev jag bjuden på pyjamasparty och sen är det bara en helg kvar tills skolan börjar. Kul!

Nu ska jag är choklad & kolla på en film. En tecknad film. Oklart vilken. 



Ibland är jag för snygg!

Kommentarer
Anonym

berätta om fotograferingen!

2011-01-04 12:42:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback