Konsten att rida!

2011-05-22 02:44:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Snart ska jag rida. Valde ridning på Elevens Val nästa Torsdag. Dumt val med tanke på att jag varken tål hästar och är livrädd för dem. De är stora, håriga och bits bara. Eländiga djur! Men ja, de andra sakerna som fanns att välja var bara en massa tråk. Tyckte denna bild passade väldigt bra in i mitt samtalsämne. Jag med hö & nån hästgrej i handen, hästkläder (?) och hästar i bakgrunden, dessutom stående mitt i en hage. Usch, hemska minnen. Jaja, jag ska sova nu, med risk att inte vakna upp imorgon till show #2, men det är en smäll man får ta när man är uppe halva natten. Godnatt på er, puss och kram.

Kommentarer

snyggjonna!

2011-05-22 11:31:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback