Hard work work

2012-07-03 22:00:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh, jobbet har dragit igång på riktigt och det är superdrygt. Idag jobbade jag från 12.00-20.00 och det var strålande sol och varmt. Hur ofta händer det i Östersund? Aldrig. Istället för att utnyttja det fina vädret stod jag inne i ett tält och sålde glass, överbelaste min hjärna med huvudräkning och fick jätteont i mina ben. 

Efter att ha jobbat sprang jag till bussen för att åka in till en värdelös invigning, men vad mer kan man förvänta sig av Östersund. Hörde till och med några på bussen som sa "Jag skulle aldrig vilja bo här!", och de var från en by med 3000 invånare... 
 
Hann med en fika på Pause imorse också med min mamma. Cozytimes. 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback