Bullbak

2012-06-28 23:04:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Detta är vad min dag har bestått av. Jobb och bullbak. Återigen en väldigt anstängande dag på jobbet hehe. Men vill ni höra det sjukaste, vi valde att stanna kvar en timme på jobbet efter att vi hade fått tillstånd att gå, hur nolifer är inte det? 
 
Åkte in till stan sen och träffade Maja, hon följde med mig på donken så jag fick äta sen blev vi kvar där som en och annan lodis. Åkte hem och insåg att jag var hemma själv, wohoo fest! Nej, istället kom Olivia och vi bakade bullar. Varför ska man alltid göra något ätbart när man är med någon? Antingen åker man och fika eller äter. Och har man inte pengar är man hemma och bakar eller lagar mat, eller bara äter något. Fetto. Sen cyklade vi iaf till våra vänner och kollade på fotboll, kunde inte vara mer ointresserad.

Kommentarer
Fetto

Lugna dig med bakandet lite :) /fetto

Svar: haha glöm
Jonna

2012-06-29 07:25:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback