Svar på tal

2011-01-06 14:11:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Anonym om En dag idag:
berätta om fotograferingen!

En dag var jag ute på stan med min syster. Plötsligt kom det fram två st tjejer som sa att dom var ute och letade efter modeller på stan och bla bla bla. Då fick jag följa med dom till deras "studio" och ta lite foton. Nån vecka senare ringde dom och sa att dom hade ett jobb till mig och jag sa att jag var intresserad. Dom skulle återkomma och det gjorde dom, med tid, plats, datum osv osv. Och så gjorde jag det igår. 

Det var inga svårigheter, dom sa åt mig hur jag skulle göra och så. Hur jag skulle stå, vilken min jag skulle ha, vad jag skulle hålla i och hur jag skulle göra med hästara (plåtades med islandshästar ahha). Kläder fick jag ju av dom och det var typ yllekläder, inga fina kläder, men bilderna blev ganska fina ändå. Jag blev sminkad nere på makeupstore, som blev aaaassnyggt. Jag fick några bilder mailade till mig, men jag får inte publicera dom innan dem har kommit ut i tidningen dom ska till. Tidningen är en medlemstidning till de som är medlem i Fristilen. Den ska komma ut i Februari så ni får helt enkelt ha tålamod. Puss



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback