Ekonomikampen

2012-08-31 15:45:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej bloggish! Skolan har börjat och jag kan inte säga att dessa tre dagar har varit allt för ansträngande. Igår och idag hade vi ekonomkampen och jag och mina teammates kom etta och trea. Dåligt nöjd! Idag ansträngde vi oss så pass mycket att vi åkte till Barnens Hus och sökte jobb för dagen. Så i en timma putsade vi fönster, torkade hyllor och märkte varor. Igår vann vi dessutom 70 spänn på Elvans grill. Det kan ju bara inte bli ett bättre pris hehe. 
 
Igår ringde dessutom Pontus mig. Världens bästa Pontus ringde från Coldplay så jag fick lyssna på de allra bästa låtarna. ♥ ♥ ♥ Själv skulle jag egentligen ha varit på Lady Gaga igår men jag sålde min biljett. Dåligt val måste jag säga. Men inte ska jag klaga för ikväll ska jag till Elisabeth på inflyttningsfest. Woopwoop! 
 
#hardworking

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback