Sommarlov

2012-07-25 12:28:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Det här är vad jag har gjort de senaste dagarna. I måndags var jag och fikade på pause med Julia och sen åkte jag hem till Ebba för att äta chokladfoundue med henne och Emma. Igår var jag återigen på pause. Två gånger. Första gången åt jag en efterlängtad panini med en efterlängtad Pontus och andra gången åt jag en väldigt god bakelse med Ebba. Sedan drog vi oss ner mot stråket med Olivia och Maja och satt på O'learys och drack cola. Livet är tufft som minderåring. Åkte sedan hem med Maja och vi åkte till Simon och gjorde pannkakor. Efter vår pannkaks-natt-mat-ätande blev vi plötsligt väldigt spontana och fick för oss att ställa upp ett tält, så jag och Maja spenderade natten i ett tält på min baksida. Sommarlov ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback