Blandade känslor

2012-09-03 10:20:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fick verkligen tvinga upp mig själv ur sängen imorse vilket blev alldeles för sent. Så jag fick stressa ihjäl mig hela morgonen. När jag dessutom ska springa till skolan regnar det och mitt paraply vägrar att sammarbeta med mig. Då blev jag sur, som ni ser på första bilden. Men sen ringer Julia och säger att första lektionen blivit inställd så jag börjar om 2½ timme. Då blev jag ju glad, sovmorgon och inställda lektioner är ju för himla soft. Men sen insåg jag att jag kunde ha sovit 2½ timme längre... Nu är jag hemma igen och vet inte vad jag ska göra med mina 2½ timmar som nu bara är 2. Tänkte åka och träna, men det kändes så onödigt eftersom jag duschade imorse haha. Så kolla på serier lär det ju bli. HEJDÅ 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback