Båtåkande

2012-07-26 03:10:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Idag har jag åkt båt. Min efterlängtade, underbara båt. Det var kul till en början, riktigt höga vågor och vi bara flög fram i vattnet. Men när pappa sedan valde att stanna på Andersön i flera timmar för att äta middag med alla deras kompisar (alltså ett helt gäng med gubbar och tanter) och den enda kompis jag hade var mina småsykon blev det plötsligt väldigt drygt. Var mer än nöjd när vi runt 12 flöt in in hamnen igen och jag mötte upp Ebba. Vi träffade på Maja och Sebastian och nu tre timmar senare är jag hemma och ska sova. GODNATT. 

Kommentarer

Hej fina du!
Följ mig ( aazras ) på instagram så följer jag dig med, hihi
KRAM

2012-08-05 11:54:47

Hej fina du!
Följ mig ( aazras ) på instagram så följer jag dig med, hihi
KRAM

2012-08-05 11:55:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback