Jag är inte död

2009-08-16 15:02:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon.
Ja, godmorgon är det för mig. Vaknade för drygt en timme sen.
Efter att Maatilda gick och la sig vid 6 imorse, kollade jag & Ebba på en film, jag tror vi somna runt 9.

Jag ska allafall berätta lite kort om natten :)

Åkte ju hem till Matilda först, hängde där ett tag. Sen tog vi Ebbas cykel (som hon hade glömt hos Matilda) hem till henne. Låste den inte ;// Den blev "stulen", men vi hittade ju den somsagt bakom huset som tur var ! Sen ut och köpa våffelsmet, godis, drickor, energidryck (så klart ;)) & vetemjöl. Sen göra våfflor, mycket lyckat ;)

Sen mycke godiiiss, och massor av teve & mys. Sen ut och ta en massa kort :D Sen in och mer teve & film.
Sen lite meeera myyss.

Och sen ringde nån, fortfarande oklart vem det var.

Ebba -  HALLÅ??

Okänd - men nu får ni ju gå och lägga er! 

Ebba - nej, men vi behöver ju inte sova nu heller

Okänd - Men de hörs ju ända hit ner hur ni skriker! (vi sjung då, paparazzi väääldigt högt) 

Ebba som är så smart tror att det är Amandra (hennes syrra) och börjar skratta.

Ebba - HAHAHAHAHA, men hörs de ända bort till ditt rum menar du väl?!

Okänd: (helt tyst)

Ebba - HALLÅ? 

sen lägger ebba på...

hahahaha, guud va kuul. Och vi vet inte vem det var, det kan ha vart Amanda som lura oss, eller killen som kom in imorse när vi sov och frågade om det var vi som hoppade på golvet ? Eller om det var nån annan x)

Iaf, vad gjorde vi mer, jo fett kuliga danser, och jag hoppas att dom kommer upp på youtube så jag får visa dom !! Hahahaha fyfan !!

Jaja, det hände säkert mycket mer ..
Men jag orkar inte skriva ´mer nu :P

Ikväll kanske det blir maraboukväll med giirlsen ;)<33

puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback