like the sands in the hourglass so are the days of our lives

2009-08-14 11:41:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag ätit frukost XD Anteckna det (Y) Iaf så för fyra år sedan så brukade jag kolla på ett pogram på mornarna, varje morgon. Vid namn "våra bästa år". Jag kollade även på det året efter, och året efter det. Och vet ni vad, nu kollade jag på det imorse också det var typ nåt med tretusondet avsnittet ! Jag var bara tvungen att få lite inforamtion om pogramet !

Våra bästa år, engelsk originaltitel: Days of Our Lives, är en amerikansk såpopera som har spelats in i över 10 000 avsnitt sedan 1965. Serien visas med svensk textning i Sverige på TV 3 sedan 1997 (avsnitten från 1993). Våra bästa år utspelas i den fiktiva staden Salem. Handlingen kretsar kring de två familjerna Horton och Brady, deras vänner och fiender (bland annat familjen DiMera) och intrigerna är full av romantik, äventyr, mystik och drama.

Asså, fattar ni över 10 000 avsnitt ! :O Och det stod även att dom har spelat in det i över 40 år !

men jag måste ändå medge att pogramet är ganska bra :$

Jaja, vissa har inget liv ..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback