Örnen minnen

2009-08-19 18:02:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Och ni kanske har missat matildas snygga inlägg med en finfin bild på mig ..

Så därför lägger jag in en massa finfina bilder från Örnen-tiderna :)

och bara så ni vet, det är inte jag som har gjort pratbubblorna :P




Jag smidig där dårå


vilket gäng ;)


haha


sött ? oja !!


hehe






JAG DÖÖR !! fyfan vad gulliga alla var !! <333333333


somsagt, jag har inte gjort pratbubblorna :P


jag & olivia snygga därdå !! längst ner i högra hörnet för er som inte vet ;)




aaaaaaaaaaw <3333333333



haha , det kommer nog mer bilder på oss som småisar sen :)
det här var sån himla utflykt i typ fyran när vi sov över i nåt tält som det regna in i osv..

Ören in my ♥


Och för er som inte vet, hette min gamla klass Örnen, d.v.s klass 1-5 :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback