YRAAAN

2009-08-02 18:17:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjaa, kassss uppdatering men YRAN vettni, och dessutom har inte mitt internet funkat på två dagar.

Var med Ebba och massa folk i böran, vi satt i nån lekpark och lyssnade på Dead by April , vi väntade egentligen bara på att dom skulle spela loosing you, sen när den låten var sprang alla vi ner till alla hardrockers och stod där.

Sen fortsatte kvällen, såg bl.a Hassle, Amy Mc'Donald, Petter, Lena + Orup, presidenten (och E.M.D på dan)  OCH LADY GAGA !!  mm

Jag och Olivia åkte också den sk båten som gick uppochner och hitochdit och jag trodde jag skulle dö !! Och så satt det några killar mitt emot oss som börja asgarva åt oss och ja, skukt gaen kväll/natt

Det hände så mkt roligt den kvällen. och på Lady GaGa stog i nästan längst fram med det var sånt himla tryck där och man fick typ ingen luft och det var bara killar i 20-årsåldern typ som slogs och knuffades så vi gick lite längre bak.

Kom inte hem förrän typ 3.00 !

aah, nästa år ska jag helt klart köpa 3-dagars !!

nu har mamma bakat blåbärspaj så jag ka ner och äta lite.

btw baknade 15.00 idag :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback