2 prov / vecka - 3 veckor frammåt

2009-12-01 14:41:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var det nån som såg julkalendern imorse? Fyfan vad sämst den var, seiöst, super-snälla-silver-sara och stål-henrik.. Det var ju inte ens snö, hallå..? Aja, vi får hoppas på att det blir bättre med tiden.

Minförsta chokladbit var ett tåg också :D

Har precis tagit mig hem från skolan (okej, nu ljög jag, det var typ en timme sen..) och nu väntar plugget. Haha, två prov per vecka tre veckor frammåt, låter det rimligt ? Sen så måste jag hämta syskonen på deras skola vid fyra och göra mat också, pappa & Ullis är nämligen i Sundsvall och kommer hem ikväll nångång. Då skulle jag gärna vilja gå på gårn, och pepparkaks byggning (om det var idag det var) men det kan jag ju glömma..


I bjuder på en gammal bild

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback