Då var julen snart över

2009-12-24 23:09:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan. Då var årets julafton avklarad. Den var bra och jag är nöjd med mina julklappar. kan ju rabbla upp en lista sen. Mira var skiiiiiträdd för tomten, båda gångerna, haha. Har ju firat två gånger idag. Och en till blir det, i Åre med pappa.

Tog ju bara kort med kameran ikväll, jag tänkte ju inte så långt, men jag ska försöka fixa det där. Men jag tänkte på en sak, innan Kenza skaffade sig en riktig kamera hade hon bara dåliga mobilbilder, och Egoina hon har ju typ också alltid sånna, så ni får stå ut.

Jag och mamma sitter just nu och chattar med varandra på facebook, hon i ena delen av soffan och jag i andra. haha. Jag har fått en data, tjalalala, jag. har. fått. en. dator.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback