Det här är till dig Moa

2009-12-20 01:07:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Som har tjatat hela tiden om att jag ska ta bort det där lilla hårstråt. Varsågod.

Före:


Efter:


Ni får ursäkta mina kunskaper i picnik & taaz men sånt är livet. Jag är inte född till att redigera bilder.. Och ja, jag är medveten om att bilden blev jävligt redigerad, men det var så jag ville ha det.

Detta gjordes:

* Foundation + brunare hy
* Bort med finnar & andra otrevligheter samt Moas lilla hårstå i pannan
* Läppstift/glans
* Ögonskugga
* Vitare tänder
* Mörkare + längre ögonfransar
* Eyeliner
* Ögonfärg (haha - jävligt overkligt)
* Noppade ögonbryn
* Säkert något mer men kommer inte på nåt

Kommentarer
Moa

Tack för att du tog bort jävla-hår-grejjen och ersatte de med en brännskada!! XD Hahah love youa<3

2009-12-21 14:26:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback