Jag föredrar kvinnliga busschaufförer

2009-12-14 15:46:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Angående mitt förra inlägg. Förlåt, dampanfall, jag vet! Men sånna måste man få ha ibland. Och nej, jag menade såklart inte det jag sa. Fortsätt läs snälla, detta är mitt liv (fatta humorn!).


Idag har jag var på skolan. Idag var det sista dagen innan slutbetyden sätts. Fick reda på några, but that will be a secret. Och fan vad alla stör sig på mig. Jag säger att jag får sämre än vad dom tror, men grejen är den att dom inte vet vad jag fick. Så om jag säger att jag fick G- så säger alla NEEEEEEEEEEEEJ det fick du inte alls det! Nehe, och hur fan vet ni det?!
Snöstorm var det idag också. När jag skulle pka hem från skolan var det en stor snöhöh precis där bussen kommer så allting blåste över mig och busschauffören började skratta när jag kom in. Kvinnliga busschaufförer är mycket trevligare än manliga. Den här kvinnan bad om ursäkt och skrattade och pratade lite socialt med mig. Medans en man inte skulle ha sagt nånting (möjligtvis typ "Skyll dig själv att du tar bussen hem"). '



För er icke-östersundare, så här ser bussarna ut i Östersund L-O-L

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback