Julklappar på mammas sida

2009-12-25 12:42:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är det typ nu man ska börja säga God Fortsättning till folk istället för God Jul?
Nu ska jag berätta vad jag har fått, jag ska försöka få med allt, nästan, iaf det som ligger på sängen nu.

- Dator
- Massor av tjocksockar
- Neccesär med massor av grejer i, återfuktingskräm, läppgland, hårborste, lösögonfransar OCH MYCKET MER
- Kläder
- Underkläder - trosor & strumpor
- Underställ
- Förvaringslådor
- Spotlights att ha under en lackhylla
- Pengar
- Presentkort - Ögonbrynsplock/vax
- Baslinnen från Gina i olika färger
- Smycken
- Vantar
- Vaniljparfym

Ah det var faktiskt allt som låg på min säng, sen kanske det ligger mer saker i lägenheten nånstans som jag har glömt nu, I don´t know. Men då vet ni ju på ett ungefär.


En bild på min säng right now kan jag bjussa på:


Inlägget skulle ha publicerats igår natt. Men det blev nu istället. Datorn dampade igår.






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback