Lussekatt eller Lussebulle

2009-12-03 22:56:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, jag har ingen bra anledning till att jag bloggat så dåligt idag. Har inte gjort någonting speciellt. Förutom att baka då. Man skulle egentligen baka så det blir 200 kr, men vet ni vad jag fick till.. 50 kr sammanlagt. Haha, nu är Erik H vårt ända hopp. Det blev chokladbollar, precis som jag sa. Jag åt även vinterns första Lussekatt idag, eller lussedinosaurie som dom sa på julkalendern idag -.-

Lite bilder iaf, fortfarande bara mobilkamera.. Det suger.





När vi skulle ta en till sån här bild - för vi tyckte denna blev så misslyckad - år Elin upp min lussekatt (den jäveln) så tyvärr får ni nöja er med denna otroligt fula

Föresten - Lussekatt eller Lussebulle. Själv föredrar jag Lussekatt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback