Min dröm

2009-12-12 18:48:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hade en dröm häromnatt3n. Eller ja, det lär jag ju alltid ha, men jag är inte typen som Ebba som kommer ihåg min dröm varje dag.

Iaf så var det en mardröm. Men nu skrattar jag bara åt den, haha. Men den var asläskig då!

Jag var jagad av två stycken personer (tänker inte nämna några namn men jag vet exakt vilka det var). Dom sprang runt i sina **** ** och jagade mig runt runt runt, och det var snöstorm så man såg inte vart man sprang. Sen så kom ett hus, och jag sprang in i det och gömde mig. Dom kom typ inte in så dom stannade utanför, och helt plötsligt var det sommar och jag tittade ut genom vindsfönstret och där satt dom på en bänk under några rosa träd med en morfar (inte min, vet inte vem det var) vid ett bord och det var jättesoligt. Jag gick ner för jag var inte längre rädd för dom. men då mötte jag dom i min trapp hemma hos min pappa. Då hade dom en kompis med sig (nämner inga namn där heller). Och jag började asgarva konstigt nog. Då blev dom assur och höjde armen för dom skulle slå mig. Då sprang jag upp och dom stannade nere. Jag gömde mig i ett förråd och satt där i mörkret. Sen kom jag på att jag skulle ge mig frivilligt så jag gick ner för trappen och dom satte sånna här handbojor på mig och vi gick iväg till en grotta. Det var natt och kolsvart så jag gick på deras fötter hela tiden. Sen när vi kom in i grottan skulle något hemskt hända. Det vet jag för jag vaknade då. Man vaknar alltid när det hemska ska hända! Och jag försökte somna om och se vad som hände för i verligheten tror dom verkligen att dom är något. Hahaa.

Hemmakväll ikväll - som jag sa.. Ska äta blåbärspaj nu. Jag diggar RixFM som spelar alla idollåtarna nu i helgen btw.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback