MVG-barn

2009-12-02 14:58:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej förlåt, jag menade visst, två prov denna vecka, två prov veckan efter och bara ett prov veckan efter det. Haha, det var det jag möttes av när jag kom till solan imorse, har vi två proov tre vekor frammåt?!! :O HIHI.

Ett prov var är iaf avklarat, eng - ALLA RÄTT :D = MVG = HAPPYFACE!! Fick även tillbaka teknink-provet - VG :) Fan vad våran klass är bra i skolan. De flesta iaf.

Nu måste jag dra på ica och köpa massa grejer för jag måste ju baka idag tills på fredag, vi ska ju stå på ica igen och sälja. Sen blir det plugg plugg plugg.

SO, Spanska, Slöjd, NO, Eng m.m.

Ingen outfit idag heller, har så tråkiga kläder, två tjcktröjor dessutom, frös ändå..


Bild från yesterday, ahr typ hundra sånna här, så dom kommer nog fyka upp i bloggen titt som tätt..

Kommentarer

haha är det mig du menar där med dom flesta eller?;)

2009-12-02 15:10:39

hejhej,allting bra?:)

2009-12-02 17:57:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback