Snåljåpen Jonna

2009-12-20 15:42:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag kommit hem från stan. Skulle lämna tillbaks några kläder för att sedan återköpa dem med rabattkuponger. Kalla mig snål men jag tjänade typ 60 spänn.

Imorgon är det julavslutning och sen Jullov. Jag ska vara i Åre nästan hela. Så uppdateringen under den tiden får vi se hur det blir. Haha, Ullis kanske tar med sig sin dator.

Och tänk, det är bara 4 dagar kvar till Julafton. Typ shieeet. Men sen efter en dag är allting över. Julen är överskattad. Man stressar upp sig och köper julklappar pyntar huset och allting varar egentligen bara i en dag. Aja, det är ändå mysigt.

Vet ni vad, nu hade jag tänkt att leta rätt på min f*cking sladd, säkerligen utan framgång.

Katchiing


Kommentarer

Liknar emmas mun lite!<3 Hon som alltid får en

liten glipa:)

2009-12-20 17:53:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback