Tjejkväll igår

2009-12-19 23:34:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag berättade aldrig om min kväll igår va?

Det var ju tjejkväll hemma hos Moa Lundqvist. Alla tjejer i klassen minus Julia som var i Egyptien & Rebecka som skulle till Småland (tror jag?). 

Vi kollade på film, först The Eye och sen Snygg, Sexig & Singel. Haha. Jag tittade inte så mycket på skräckfilmen, jag satt och spelade spel på mobilen istället. Men allvarligt, jag klarar inte av sånt. Sen gick i ut och sen får ni inte veta nå mer.

Jag gick hem till pappa sen för jag hade missat den sista bussen. Han var hemma för det hade hänt lite saker med min farmor och så.

Inte en ända jävla bild blev tagen, och även om det skulle, så hade jag ändå inte kunnat ladda upp den.

Men imorgon är det Söndag och jag har en hel del saker jag måste göra.

Puss & Godnatt


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback