chatting ;)

2009-07-27 23:39:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och chattar med massa folk nu :) Emma och Ebba är så roliga. Emma försöker föklara för Ebba att måste stå för att hon kanske tycker om att sjunga osv osv.

Kollade på Prison Break nyss, kan inte fatta att jag låtit så många säsonger gått bort, det var ju bra (yy Och spännande :P Jonna like.

Imorgon ska jag till city med Ebba.
Hon ba;


ebbanilsson. säger:

ska vi försöka komma iväg vid ...

halv 12 ?

j o n n a n y m a n ♥ säger:

låter bra det

vet du, jag har en gående väckarklocka

ebbanilsson. säger:

men ja kommer itne orkar , har inte kommit upp inannan tolv dom senaste dagarna ..

j o n n a n y m a n ♥ säger:

synd för dig då du får väl ta och vända på dygnet ;)

Ebba goes morgontrött. Och somsagt, jag har skaffat en gående väckarklocka vid namn Mira. Hon har lärt sig öppna min dörr som jag faktiskt har vridit handtaget på så att hon inte ska ta sig in ! Men resultatet blev ju som det blev ..

jaja, nu ska jag kika vad ebba & emma & resten har å säga til mig ;)

pusshej & godnatt ♥


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN http://fridasjoblom.blogg.se/

Vad fin header du har :)

2009-07-28 00:07:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback