tjabba

2009-07-16 22:16:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjabba alla faaans. 

Nerå, men vet ni vad, jag mobilbloggar inte ;) Och  jag är i Leksand nu, imorgon ska jag på leksan sommarland och sen äntligen  hem !! 

Har för det mesta åkt bil idag, hann även med en sista stund till badlandet på förra campingen i Västervik. 

Och jag har kommit på att jag har inte vart hos mamma på över en månad :O I vanliga fall är det tvätom. Men nu börjar verkligen mina syskon här gå mig på närverna, speciellt Oliver (för ovanlighetens skull ?) Han är inne i en jätte jobbig (stavas det så?) ålder, som bara hängen och klänger på mig och skriker och slåss och är allmänt asstörig, hoppas inte att den håller i sig länge (åldern alltså ;)) 

Nu ska jag ner och duscha i ett otroligt äckligt survicehus och ni ska få en lista på sakerna jag längtar hem till !

Utan speciell rangordning.
1. Min säng !
2. Datan
3. Mina kompisar !!
4. En fräsh och oalläm toalett samt dusch
5. Mira-fira
6. Mitt rum, så att jag får lite privatliv (bor tillfällit i en husvagn, typ det värsta som finns
7. TEVEN !! Pappa är så osmart att han tar med en tv, digitalbox, playstation mm hit, men glömmer alla sladdar -.-
8. Nya kläder, dt känns som jag har gått runt med samma kläder i två veckor snart
9. Ett riktigt matbord
och slutligen 10. Min cykel !

Puss&Kyss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback