tjobreeee

2009-07-26 20:59:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan alla glada människor.
Eller chacha som alla har börja tixa på..

Ledsen för kass uppdatering, men idag har Jonna vart på cirkus igen :P Denna gång med Olivia :) Cirkus Scott var det, och kanske, men bara kanske blir det videoklipp från den imorgon. Om jag har lust. Det var bra (yy . Vi fick gratisbiljetter av Magnus pappa. Och gissa vart? Längst fram. Det var på Jämtkraft Arena, så dom flesta satt på läktaren, men så var det några ynka stolar runt scenen, och där satt vi (YY) Hahaha. Vi höll på att bli attakerad av en elefant (och jag menar det), och det flög folk hit och dit över oss. Och, jag berättar mer imorgon.

Hann även vara med Ebba en stund :))

Och jag måste erkänna en grej, att det är bloggar som Kissie´s, Dessie´s & Paow´s som är roligast att läsa x) Asså seriöst ..

Ska nog hinna med en Jonna hissar & dissar också, det var ett tag sen :)
Och jag måste börja med dagens outfit igen.

Jaja, det får räcka, pusss&kraaam (L)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback