Vill-ha-lista

2009-07-22 15:45:04 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu var det länge sen sist.

En vill-ha-lista-22-juli-2009



Kan även passa på att berätta att jag var hos tandläkaren idag, hon lagade min trasiga plast-tand. Ja, för er som inte visste så har jag två plasttänder (framtänderna) för jag har slagit ut dom riktiga. Och det hade låssnat en bit, men nu är det lagat. Hämtade även min kudde hos Ebba som jag hade glömt, hon åker förörigt till sin stuga nu tror jag :)


UPDATE !!

Det låssnade en bit av tanden igen :O Vad är det för kvalité ? Vad ska jag göra nu då ? Kan ju inte gå till tandläkaren igen ..
Får tänka på saken.

pussssssssss

Kommentarer

Fint.

2009-07-22 21:41:26

Bloggaren (desiree) dissar först saker sen köper hon det dagen efter.. tycker hon är riktigt mobbad.



Läs inlägget om henne i min blogg

www.falsksanning.blogg.se

synd att hon inte är sig själv..

2009-07-23 00:09:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback