4.26 pm

2009-06-04 16:26:12 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan.

Har vart på skolan idag, slutade halv fyra -.-
Vi hade sista hemkunskapen idag Jippey - nu slipper vi Eva B !! Och ja det var väldigt pinsamt. För vi stog och pratde om hon vilken surtant hon var och att vi inte skulle behöva städa utan att det var städtanternas uppgift osv. Och sen märkte vi att hon gick precis brevid oss, och hon ba "Jaha, tack" åsso smällde hon igen dörren x)

Och så hade vi bad, fettis kul i rutchkanorna. Och så har vi haft matteprov och det gick åt helvete för mig !! Imorgon har vi svenskaprov också.

Måste åka nort till Tobbe nu, för Kim ska ha sin studentmiddag där imorgon och jag har lovat att hjälpa till att sätta upp tältet, dika mm.

Skriver kanske inge mer förrän på lördagm det beror på om Kim har hunnit laga datorn hemma hos pappa.

men vi hörs så länga

Puss&Kram Jonna

Kommentarer

okej=), jag ska lägga till dej nu =)

2009-06-04 17:02:53

sv: åh tack:) jag har faktiskt aldrig varit i norrland. eller räknas Leksand? :)

2009-06-04 19:14:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback