8c forever, whatever happens!

2009-11-23 15:02:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Mitt bloggande går sådär.. Haha. men snart är jag tillbaka! Ikväll kommer nog lite bilder och sånt.

Har vart på skolan idag, ingenting spec hände. Jo förresten. Dom ska göra tre klasser av fyra, så någon klass måste splittras. Jag tänker iaf inte splittra 8C!!! Mer om detta kommer..

Jag ska inte säga vad jag ska göra nu, för det vet ni förmodligen. För mitt liv just nu går ut på det.


En bild på bror & Chuan från när dom var i Thailand senast. Han är våran tuk-tuk-chafför och kommer alltid vara! Han kör alltså runt oss så fort vi ska nån stans i en tuk-tuk. Ni ser en sån i bakgrunden.


Kommentarer

Jag kommer typ börja grina igen!! Hahah lipsill

här då men det är bara för att jag tänker på alla

minnen!!<33 Älskar er!!!!!!

2009-11-24 16:13:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback