All I want for Christmas is youuuu

2009-11-02 16:32:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Cha Cha bloggen. Nej okej, skärpning!

Idag var det första skoldagen efter lovet, första skoldagen efter min födelsedag, första skoldagen efter 1 november, första skoldagen på en ny månad - kalla det vad ni vill. Haha, ja, somvanligt bjöd den på mycket skratt (skoldagen alltså - för er efterblivna). Och jag tror nog på Ericas teori att folk har en liten del av sig som är cp. Vissa har en större - vi nämner inga namn *host*Ebba*host* (nej förlåt) och andra en mindre.

Ja, imorgon har vi matteprov VG-MVG-delen och på onsdag engelskaprov. På torsdag ska vi på studiebesök nån stans hela dan så vi får sovmorgon och sluta tidigare :D

Är det nån som vet om vi har Svenska-läxa tills imorgon? Våran svenskalärare är så strulig..

Men ja, just nu håller jag på och väntar på att mor ska komma hem och göra lite mat åt lilla mig. Sen är det bara att börja plugga. Jag har inte längre något socialt liv. Jag kanske ska göra som Paow, bara inte gå i skolan över huvud taget. Satsa på bloggen. Återigen för er efterblivna - jag var inte seriös. Så ta det lungt mamma.

Och snart är det Jul. Eller okej, över en månad kvar. Men ändå! Jag har faktiskt en julklapp klar.

xoxo Jonna


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback