Back on Track

2009-11-20 12:09:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tillbaka nu, tror jag. Haha. Iaf för idag :D

Skolan idag då, det var ett rent sagt helv*te. jag led igenom hela skoldagen. Okej, fyra lektioner.. Men jag tror ärligt att jag har blivit sjuk av den där j*vla sprutan för svininfluensan!! Tog den igår och har mått illa, haft huvudvärk, trött som f*n hela dagen lång! Och ikväll är det bio, New Moon och jag ska gå. Därför kunde jag inte gå hem från skolan för då skulle jag inte få gå ikväll. Trots att jag har köpt en biljett för 105 kr! Måste ner tidigare också för jag ska köpa dawes dans-avslutings-biljetter med Olivia :)

Och under min bloggpaus har jag kommit på mycket att skriva om. Vi syns (L)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback