Ingen dator imorgon

2009-11-26 20:54:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, jag heter Jonna, själv ?

Som jag sa igår har jag haft fullt upp! Direkt efter skolan åkte jag ner på stan, fixade lite saker och var hos Ebbaah en sväng, sen hem och direkt på gårn, fixade lite saker och var med Ebba, Emma & Erica. Sen hem och packa, nu består mitt rum bara av en säng. Sen nu sitter jag här och måste plugga kemi-glosorna tills imorgon. Btw, jag är fett stolt över mig själv. Jag var en av de bästa på svenskaprovet. Typ mer än halva klassen faila, och hon skyller på oss..

Aja, vi kanske inte syns imorgon heller. Har säkert ingen data här, måste hem till pappa i så fall, men jag kanske ska dit ändå :)

Puss &Godnatt


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback