Kort om igår / idag

2009-11-21 22:00:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hehe, förlåt, jag lamsle lovade er uppdatering.. Men jag har haft fullt upp!

igår efter jag skrev var jag på bio med Emma & Erica :) New Moon! Absolut sevärd! Jag behöver inte berätta så mkt om den. Det var en liten besvikelse för det var så många detaljer från boken som dom inte tog med, men den var bra!

Värt att läsa:
Sen var jag med Emma L, Emma J & Olivia G. Haha, vi blev jagade av polisen. Det var inte så farligt som det låter. Vi var jätte uppskrämde efter att ha gått igenom en kolsvart skog. Och så går vi på en gångväg som också är mörk. Helt plötsligt så kommer två strålkastare mot oss. Alltså en bil på en gångväg. Och vi blir jätterädd och börjar springa. Då kör bilen snabbare och vi svänger, det gör bilen också. Skulle inte ni också bli rädda?! Iaf så kommer bilen ikapp oss och vi ser att det är en polisbil. Haha. Då blev det väldigt pinsamt. Dom frågar iaf vad vi heter om om våra legg och så. Sen så säger dom att dom letade efter en tjej i våran ålder. Sen frågar dom vad vi gör. Och Emma J ba; Vi har vart på bio och nu ska vi gå och gunga. Hahahaha. Polisen ba; Haha jasså, det ska vi tro på typ? jag vet inte vad dom trodde? Men dom kör iväg och vi går och gungar. Sen var det lerigt och geggit på gungorna så vi gick. Då kommer poilsen igen. Då vill dom ha Emma & Emmas personnummer och adress. Så dom får det och frågar varför vi gungade så kort stund. Emma J ba; jag fick grus i rumpan! Hahahahaha. Men gick iaf vidare och träffade inte dom någe mer.

Idag var jag på stan med Maja, vi fikade typ i tre timmar och pratade gamla minnen <3 Nu är jag barnvakt åt Oliver som ligger och sover. Jag sitter och kollar på idol från igår.

Hejdå och puss <33

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback